Молодша група заняття на тему «Я сам»

Програмовий зміст: привчати дітей до самостійності під час одягання та роздягання; закріпити навички послідовності роздягання; навчати дітей охайно складати одяг у певній послідовності; активізувати вживання мовленні слів — предметів одягу їх частин та дій із ними; виховувати охайність, акуратність, дбайливе ставлення до одягу та особистих речей.

Хід заняття молодшої групи

 

Молодша група заняття на тему «Я сам»

(Вихователь показує дітям велику ляльку).

Діти, сьогодні до нас прийшла лялька. Звати її Ната. А завітала вона до малят не просто так. Справа в тім, що Наточка ще маленька і не вміє сама ані одягнутися, ані роздягнутися.

Ось прийшла до вас, малята,
Наша славна лялька Ната.
Каже: «Дітки, поможіть,
Як вдягнутись, покажіть».

Що ж робити? Мабуть, доведеться допомогти ляльці. Допоможемо ми їй? (Так.)

Ось прокинулася зранку Наточка і думає, що ж одягнути? Адже у неї скільки різних речей! (Вихователь викладає перед дітьми предмети лялькового одягу.) І вирішила Ната спочатку одягти черевички, а потім шкарпетки. Чи правильно це? (Діти відповідають: ні, спочатку треба одягти шкарпетки, а вже потім черевички.)

Так, молодці. Які ще речі ми одягнемо Наті? (Діти пропонують свої варіанти.)
(Діти з допомогою вихователя у необхідній послідовності одягають ляльку, називаючи відповідні предмети одягу та взуття. Потім вихователь продовжує розмову.)

Малята, у що вдягнена тепер наша Наточка? (Відповіді дітей.)

А ви, малята, також ще не вмієте самі одягатися? (Відповіді дітей.)
Хто хоче розказати, який одяг сьогодні він одягнув до дитсадка, як він це робив?
Називайте речі, які на вас одягнені.
Ну, раз Ната тепер одягнена, можна й погуляти. А ще краще — потанцювати весело.

Фізкультхвилинка під час заняття молодшої групи

(Діти виконують відповідні рухи за віршованим текстом.)

Ручки вгору, ручки вниз.
На носочки піднялись,
Ніжку — на носочок,
А тепер — на п’ятку,
Підуть у таночок
Хлопчики й дівчатка.

(Діти довільно танцюють 1—2 хвилини під веселу музику.)

Ну, ось нагулялася з вами лялька Ната, натанцювалася, набігалася. Час їй тепер спочивати. Чи можна лягати спатки Наті ось так, одягненою? (Ні.)

Що слід їй зробити? (Роздягнутися.)

Але знову Наті не обійтися без вашої, малятка, допомоги. Що спочатку слід зняти ляльці? Що наступне? (Діти розповідають про послідовність роздягання.)

Добре ви все, малята, знаєте. А куди ми подінемо речі, які з нашою допомогою зніме Ната? Може, кинемо їх на підлогу? (Ні.)

Увесь одяг, мабуть, слід кудись повісити, прибрати? (Діти дають стверджувальну відповідь.)
Куди ж ми приберемо Наточчин одяг? (Малята пропонують свої варіанти: повісимо у шафочку, повісимо на стільчик.)

Правильно, малята. Як слід повісити речі? (Акуратно.)

А ви, діточки, також дбаєте про свій одяг? Ви його охайно вішаєте, складаєте? (Так.)

Навіщо нам до одягу та взуття ставитися бережно? (Щоб він був гарним, не м’явся і не псувався.)

Що ще роблять з одягом, щоб він був чистим та гарним? (Перуть, прасують, чистять.)

Галя-прачка (Ю. Шкрумеляк)

Зажурилась наша Галя,
Що в брудному ходить ляля.
Всю білизну намочила,
Намилила, ще й варила,
А потому стала прати,
Все робила так, як мати…

Я хочу прочитати вам вірш, але в ньому пропущені деякі слова. Ви мені допоможи підібрати слова-рими наприкінці рядків? (Так)

Перу – перу (Г. Бойко)

Перу, перу платтячко
Перу, перу платтячко,
І хустинки.
Для моєї лялечки,
Для … (Маринки).
Перу, перу, платтячко,
І співаю.
У вікно на сонечко …
(поглядаю).
Вийди, вийди, сонечко
З-за хмаринки.
Хай висохне платтячко
Для … (Маринки).

А тепер давайте зробимо для нашої Маринки та інших лялечок  ліжечка. Вони стомилися, хочуть відпочити, а ліжок не вистачає…

Конструювання на занятті молодшої групи

Тема: «Ліжечка для ляльок»

Програмовий зміст: розвивати в дітей здатність втілювати сюжетно-ігровий задум, конструктивні здібності; стимулювати малят використовувати для конструювання нетрадиційний матеріал — дитячі стільчики, по-різному зіставляючи їх, використовуючи поняття «вузький» та «широкий»; заохочувати дітей користуватися виготовленими спорудами в подальших іграх; виховувати інтерес до спільної роботи, уміння гратися разом, не заважаючи одне одному; активізувати дружні стосунки дітей.
Матеріали: дитячі стільці, ляльки, білизна для ляльок.

Дітки, які предмети належать до меблів? (Стіл, стілець, шафа)
А ліжко належить до меблів? (Так)
Давайте виготовимо ліжка для ляльок із наших стільчиків. Лялечки стомилися і хочуть спати.

«Доня хоче спати»  (П. Воронько)

У моєї доні
Оченятка сонні,
Рученьки, мов з вати,—
Доня хоче спати.
Ніч прийшла тихенька,
Спи, моя гарненька

Як із двох стільців можна спорудити ліжко?

Давайте зробити широке ліжко із декількох стільців (чотирьох).

(Діти роблять ліжечка, по-різному зіставляючи стільці та застелюючи білизну).

Які гарні ліжечка ви виготовили. Ляльками дуже зручно буде в них відпочивати. Щоб наші лялечки солодко заснули, давайте їм заспіваємо.

Ой люлечки, люлі,
Налинули гулі
Та й сіли на люлі.
А люлечка хить-хить,
А Маринка спить-спить.
Заняття закінчується.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Захист від ботів *