Як стати копірайтером

Розвиток комп’ютерних технологій і, зокрема, повсюдне поширення інтернету дало можливість розглядати мережу, як одне з джерел заробітку — додаткового або основного. При згадці заробітку в мережі перед поглядом кожного спливає чимала кількість способів і одним з них є робота копірайтером. Назва ця, як ви помітили, має іноземну основу і якщо вникнути в дослівний переклад, то в результаті отримаємо «сору» — текст і «write» — писати.


Таким чином, під копірайтером мається на увазі людина, що займається написанням оригінальних текстів для подальшого їх продажу і розміщення на сайтах.

Даний вид роботи багатьох приваблює як перспективний варіант заробітку, і таку ситуацію можна назвати цілком закономірною, оскільки для того щоб стати копірайтером не обов’язково наявність якоїсь певної освіти. Багато в чому успішність на цьому терені залежить від старанності і досвіду, що поступово нарощується.

Втім, твердження про те, що копірайтером може стати абсолютно будь-хто, злегка перебільшено. Погодьтеся, що людина, що вміє забити цвях або розпиляти дошку, не обов’язково може називатися теслею, так як важливим критерієм є майстерність і широта виконуваних на високому рівні професійних завдань.

З іншого боку, копірайтинг настільки оригінальний вид діяльності, що, тільки спробувавши свої сили в ньому, ви зможете визначитися, наскільки він вас приваблює і наскільки дійсно він перспективний особисто для вас.

Отже, як же стати копірайтером? І головне — як стати настільки успішним копірайтером, щоб заробляти на цьому гроші?

 

 як же стати копірайтером

По-перше, давайте все-таки визначимося з переліком основних якостей, які повинні бути присутніми в претендентові на роботу копірайтером:

  • Грамотність;
  • начитаність;
  • Вміння викладати думки в письмовій формі;
  • Здатність саморозвитку і вдосконалення своїх навичок;
  • Працьовитість, скрупульозність, наполегливість, відповідальність і пунктуальність.

Останні вимоги більше відносяться до рис характеру, але саме вони допоможуть починаючому копірайтеру працювати на своє ім’я, щоб згодом ім’я працювало на нього.

На перший погляд пункт про грамотності може здатися незначним, так як всі ми звикли сьогодні в правописі покладатися на Microsoft Word. Однак це актуально лише на перших порах, і без відмінного знання мови, її орфографії, пунктуації, лексики і принципів побудови грамотної мови вам не обійтися.

Що стосується вміння формулювати і викладати свої думки, то даний навик для кожної людини суто індивідуальний і до певного життєвого етапу ми приходимо з деяким сформованим базовим багажем. Однак ніщо не заважає розвивати ці навички, і кращим способом для цього, що не банально це може прозвучати, є читання. Читайте більше і це обов’язково позитивним чином відбитися на вашому умінні викладати.

Якщо ви утвердилися у своєму бажанні спробувати сили в копірайтингу, то можна переходити до нашого «по-друге».

По-друге, практика показує, що для початківця копірайтера краще починати писати на теми, в яких він має певну обізнаність. Найчастіше такий підхід можна пов’язати з вашою професійною освітою. Наприклад, бухгалтеру краще вдаватимуться статті на економічну тему, для людини з дизайнерським освітою — теми ремонту, інтер’єру, моди і т.д. Надалі, у міру набуття досвіду і впевненості у своїх силах, ви цілком зможете розширити охоплення тем.

Що стосується безпосереднього пошуку роботи копірайтера, то замовники збираються на біржах контенту. Таких бірж в мережі можна знайти безліч. При цьому не рекомендується при виборі замовлення орієнтуватися на його вартість, якщо ви початківець копірайтер. Такі замовлення характеризуються високими вимогами і складністю. Починати краще з нескладних завдань — наприклад, рерайтинга.

Рерайтингом називається переписування заданих текстів, тобто замовник надає певний текст, якому потрібно «зробити рерайт» і при цьому досягти унікальності, необхідної для пошукових систем інтернету.

Набравшись певного досвіду, можна поступово пробувати себе в сьогоденні копірайтингу. При цьому не забувайте прислухатися до зауважень замовників, так як досвід роботи з текстами у них, безсумнівно, більше вашого.

Одним з показників рівня копірайтера є портфоліо його робіт. Воно виступає наочною демонстрацією замовнику професіоналізму і манери написання, що також має важливе значення. Дуже добре, якщо портфоліо буде містити посилання на сайти розміщення ваших статей — це прекрасний показник вашого рівня, тобто якраз той випадок, коли ім’я працює на вас.

 
 
 

Залишити кометар

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Захист від ботів *